גוש דן: תרגיל כיבוי אש בגורדי שחקים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on גוש דן: תרגיל כיבוי אש בגורדי שחקים

    באזור גוש דן הולכת ומתרבית כל העת בנייה של מגדלים רבי קומות ומשכך הפיקוד והשליטה באירועי שריפה חלילה הופך לקשה ומאתגר יותר | לאור זאת טפסר משנה ג'קי בנימיני יזם סדרת אימונים והדרכות ללוחמי האש בשיתוף עם מדור הגנה מאש | צפו

    צילום: כבאות והצלה מחוז דן
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבנייה לגובה בארץ ובגוש דן בפרט הולכת ומתעצמת כל העת. גורדי השחקים בבנייה ובתכנון כבר מגיעים לגבהים של מאות מטרים ומציבים ללוחמי האש אתגרים רבים בתחומי טקטיקות הפיקוד והשליטה, בלוחמה באש וחילוץ לכודים בעת שריפה.

    המשמעות של הבנייה לגובה מחייבת אימון והדרכה של הלוחמים כל העת במתאר זה, אל מול ההתחדשות הטכנולוגית והמערכות המתקדמות במבנים, ולאור כל זאת, יזם מפקד תחנת כבאות והצלה מחוז דן, טפסר משנה ג'קי בנימיני סדרת אימונים והדרכות ללוחמי האש בשיתוף עם מדור הגנה מאש.

    טפסר משנה בנימיני: "בזכות סינרגיה בין מדור הגנה מאש ולוחמי האש בהיבט המענה המבצעי ופיתוח שיטות מתקדמות בהתאם להתפתחות הטכנולוגית של מערכות המבנים, נוכל לתת מענה מיטבי באירועים מסוג זה תוך שימוש מיטבי במערכות בטיחות האש שנמצאות במבנים אשר בראש ובראשונה נועדו על מנת לסייע ללוחמים בעת שריפה" אמר בנימיני.

    במהלך האימונים, הלוחמים קיבלו סקירה מקיפה על נושא האינטגרציה וכן התוודעו הלכה למעשה למשמעות האינטגרציה בין המערכות במבנה. בנוסף, תרגלו דחיסות מים לקומות העליונות, שכן דחיסת מים לגובה אינה דבר של מה בכך ויש לתת על כך את הדעת ולהתמקצע רבות בתחום זה.



    0 תגובות